torsdag 8. juli 2010

Bleiekake

Da var pynten kjøpt inn og jeg kunne endelig dekorere kaken:-)
Den perfekte barselgaven!

Til prinsessen


Til prinsen


I utgangspunktet lagde jeg disse som gaver jeg skulle gi bort i barselgave selv, men jeg har allerede fått flere forespørsler å lage på bestilling.

Hvis du er interessert kan du kontakte meg på mail: linnmarie@online.no
Pris 350kr.

Nå skal huset støvsuges, og bakst i ovnen-her ventes det kjempe koselig besøk av to venninner jeg ikke har sett på lenge, som også har døtre født høsten 2009!!
Stas både for store & små:-)

7 kommentarer:

Cecilie sa...

Så fine de var! For en fin barselgave :)

Tone sa...

WOW stilige!!!

Linn`s Lille Lykke sa...

Det var rå fint og en god ide, du er kjempe flink :)
Jeg lurer på hvor har du fått tak i di helt hvite bleiene fra ?
Klem fra Linn

Linn`s Lykke♥ sa...

Takk takk:-) J
eg har brukt Libero bleier, jeg har bare rullet de slik at motivet og fargene ikke synes.

Precious Home sa...

Utrolig flott gave!

Tomines hjem sa...

FantastiSk!! noe så flott! Du er virkelig flink!! Suss og klem!

Elena's lille lykke sa...

Utrolig rå gave! Helt spesiellt og utenom det vanlige :)