søndag 4. september 2011

Høstens loppefunn

Det er høst og loppis sesongen er igang igjen! På en uke har jeg vært på to loppiser her i distriktet. Jeg har ikke vært ute etter noe spesielt.. for flere store møbler har jeg ikke plass til. Så denne gangen har jeg igrunn bare kost meg og kikket på nips. Ja for det er slitsomt å være på loppis! Jeg blir like satt ut hver gang startskuddet går og folk løper hverandre over ende for å være første mann frem til "kuppene" sine!

Har dere lyst til å se hva jeg fant??


Denne fantastisk søte engelen har fått plass på skapet på barnerommet,

syntes den passet inn der.




En dukkeseng, som ble tatt i bruk før jeg rakk og vaske av den:-)

Tenkte å gi den et strøk maling også. .




Et syskrin til meg selv:-) Veldig fornøyd med den!






Barnebøker, med kjente kjære eventyr. Vår lille elsker bøker, så her leses det mye!
Nå er det film & godis kveld!