onsdag 31. mars 2010

Er du fotogen??

Enkelte mennesker ser alltid bra ut på bilder,
for andre er dette en nesten helt umulig oppgave.
Så hva er egentlig hemmeligheten til fotogene mennesker?

Bildet er lånt fra denne nettsiden.

I helgen var jeg på skikkelig jentefest, og samtaleemnene var deretter! Jeg kom til å nevne en artikkel jeg nettopp hadde lest på nettet, om hvordan man ser bra ut på bilder. Og det var flere som lyttet interresert.
Derfor tenkte jeg å dele dette med dere også!

denne nettsiden, fant jeg masse tips! Her er et kort sammendrag av det jeg merket meg.. mon tro om man husker det ved neste anledning noen er fremme og skal forevige et KODAK MOMENT!! Hoho!

1. Rett deg opp i ryggen, trekk bak skuldrene og hold inne magen. Dette gjelder enten du sitter eller står.
2. Lær av stjernene på den røde løperen. De setter som regel den ene foten foran den andre, og plasserer kroppsvekten på det bakerste beinet.
3. Vri kroppen slik at den ene skulderen er nærmest kamera, det er mer flatterende enn når bildene blir tatt rett forfra.
4. Løft haken litt opp og du unngår en uheldig dobbelhake.
5. Høye heler hjelper på holdningen!
6. Smil! Tenk på noe som gjør deg glad for å få et smil som ser ekte ut.

Vet at dette innlegget er litt utenfor mine topics som blogger, håper det er greit!
Nå skal jeg på venne salg på Kid, -40% på ALT!!

Ingen kommentarer: