tirsdag 27. april 2010

Sengehimmel til prinsessen

Da har lille prinsessen vår fått himmel over sengen sin!
Og flyttet inn på sitt eget rom (kanskje på høy tid!) ..og det fungerer kjempe bra:)
De to første nettene på eget rom våknet hun et par ganger, men sovnet igjen når hun fikk smokken. Etter det har hun sovet hele natten gjennom!
LYKKE!
Den første uken syns jeg det var litt trist, men nå er det greit.

Sengehimmelen er fra Ikea

Vi har tatt vare på alle kortene fra dåpen til Aurora Isabelle i denne nydelige postoppbevaringen (som forøvrig var en gave fra ei venninne!

Denne gyngehesten hadde mannen når han var liten. Tenkte først på å male den.. men den skal få være original! Moro med ting som kan gå i arv.

Med det samme jeg har et "baby innlegg":

Et lite tips til andre småbarnsmødre om at det igjen er 50% på
Dermica baby våtservietter på Apotek1, dvs. 12kr pr pakke. Tilbudet varer t.o.m 14 mai!

(Jeg blir ikke sponset for å tipse om slike ting. Jeg vil bare dele med andre når jeg vet om gode tilbud).

2 kommentarer:

Linn`s Lille Lykke sa...

Så nydelig rom datteren din har. Ser flere like ting som min datter har :)
Så deilig at hun sover hele natten, det gjør ikke min datter og hun blir 2 år.
Ha en fin dag.
Klem

Camilla`s Castle sa...

For et herlig rom til lille jenta di:) Helt nydelig!
Gyngehesten var flott som den var,..kjempe koselig å la ting gå i arv ja!