mandag 21. juni 2010

Slagbenk

Jeg synes det er så utrolig koselig med slagbenker,
og har lenge vært på utkikk i interiør butikker, på Finn og loppemarked.. uten hell.
Eller dvs. jeg har sett mange fine, spesielt de fra Oliver Furniture,
men de koster jo en BONDEGÅRD, så det har vært helt uaktuelt!

Så gleden var derfor stor da svigermor ringte,
og lurte på om jeg var interessert i en slagbenk!!!
OM jeg var!! hihi!
Hun hadde fått en slagbenk som hun desverre ikke hadde plass til..
men det hadde vi! LYKKE!



Den har fått et par strøk hvit maling, og pryder nå inngangspartiet vårt!

7 kommentarer:

Linn`s Lille Lykke sa...

Det ble kjempe fint, bildene ser jo ut som dem er tatt ut i fra et interiør magasin :)
Ha en fin kveld.
Klem fra Linn

Veronica sa...

Utolig flott benk! Jeg er også på jakt etter en lignende til å ha inne. Flott blogg med mange fine bilder :-)
Roniken :-)

Unknown sa...

Knallfin!!! Jeg simpelthen ELSKER slagbenker! Er på jakt etter en til å ha på kjøkkenet:)
Heldig du er som har en svigermor som ordner opp:)

Klem

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Så utruleg flott blogg og ein nydeleg heim du har!
Masse herleg inspirasjon!

Har ikkje vore innom før!
Kjem veldig gjerne att fleire gongar:)
Kjempe lekkert ved innganspartiet ditt♥

God tysdag vidare♥
Klem frå Astrid:)

Siljes Hobbyrom sa...

Så flott!! Å så heldig du var med den!;))

Jeg gav også opp letingen og kjøpte meg en på Skeidar ;) Er egentlig en hagebenk, men hos meg blir den værende inne ;)

Ha en fin kveld :)

Min stil sa...

Oj, så heldige dere var. Litt flaks skal man ha innimellom. Den ble kjempefin og passet jo perfekt inn hos dere.

Ønsker deg en fin St.Hans og håper på godt vær.
Klæm Susanne

Nielsen sa...

Hej Allesammen
Kan se at slagbenke hos jer er vældige populære.
Jeg har en hjemmeside med mange møbler/slagbenke.
Jeg kører til Oslo i Maj måned og tænkte om i kendte nogen som ville købe noget med.
Min hjemmeside er
www.nielsenantik.dk
Hilsen Søren fra fyn (Danmark)