torsdag 19. august 2010

I`m in LOVE!

I går var jeg en liten tur innom Home & Cottage på CC vest.
Jeg forelsket meg helt i dette nydelige framskapet!!



Jeg må jobbe litt med et velformulert argument for å overbevise mannen om at vi virkelig trenger dette flotte framskapet:))) Hoho!!

Rakk en tur innom lagersalget til FLORENCE også, og fikk med meg noen kjempe fine lyseblå puter, som jeg skal ha til utemøbelene! (Bilder kommer når været tillater det!)

Det er fortsatt mulighet til å handle for dere som ikke rakk i går, fra kl 15-20 i dag! For mer info, se HER

Tusen takk for alle kjempe hyggelige kommentarer her på bloggen, jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

2 kommentarer:

Made in heaven sa...

Da er vi to! Det var kjærlighet ved første blikk da jeg så det nydelige skapet...hehe
Får håpe du klarer å overbevise mannen din.
Ha en fin dag...

Tones lille interiørhjørne sa...

minner veldig om skapet jeg kjøpte på Living.. Flott skap...
Florence utsalget var bra. Rakk innom en tur i dag jeg og ;) Og lyseblå puter er i boks ;)