lørdag 4. desember 2010

Slik ble dørkransen

I forrige innlegg viste jeg et bilde av en dørkrans fra Riviera Maison,
som jeg syntes var helt nyydelig!
Lommeboka mente jeg fint kunne bruke dør kransen fra i fjor, så slik ble det..
Men etter å ha pyntet den litt med hvite sløyfer, sølv hjerter og glassfugler med hvite fjær,
ble jeg veldig fornøyd!







Vi har rukket å bake litt, så nå har vi Sara Bernard, ristopper, pepperkaker og kokosmakroner til jul! Endelig er vi i gang med juleforberedelsene!

Vi fikk se bildene vi tok hos fotografen tidligere i uken, jeg gleder meg til å få noen av de rammet inn og hengt opp på veggen. Vakre gode luringen vår:)



Lille-gull tar et bad i skittentøybaljen (faktisk!) før det er leggetid!

Ha en fin lørdag alle sammen!


4 kommentarer:

Hjemmekjær sa...

Dørkransen ble knallfin!!
Å for et skjønt bilde av lillegull:) Herlig!

Ha en fin kveld!

Tones lille interiørhjørne sa...

Så fin linn... hvor har du kjøpt basisen. Prøver selv å finne en fin krass....

Linn`s Lykke♥ sa...

Takk for det:)
Basisen kjøpte jeg på kremmerhuset for et par år siden!

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra