mandag 30. november 2009

Endelig kom snøen


Endelig har det kommet snø i Hønebyen vår-og håpet om en hvit jul er realistisk! Lykke!! Det er jo så mye koseligere med snø, også blir det så mye lysere ute.
I dag har Lille-Gull og jeg vært på besøk hos "tante" IJ på majorstua, det var kjempe koselig! Vi fikk vafler til frokost.. Det er jammen godt jeg ammer! Ellers fikk jeg handlet en del julegaver,og jeg kan endelig si at jeg er i gang med juleforberedelsene!

Vi ønsker Mikkel & Jesper velkommen til verden-Aurora Isabelle og jeg gleder oss til å hilse på de nydelige prinsene, som kom som en uventet men veldig velkommen før-julpresang til mamman og pappan sin!

I morgen skal vi til "tante" C og lille Julia og bake cookies -det gleder vi oss til!
Minner om Mitchi lagersalg i morgen, ons og torsdag!

Ingen kommentarer: