lørdag 24. april 2010

Shabby chic

Det er så mye LEKKERT på finn.no. Tenk å bli en heldig eier av dette!!

Denne skuvsengen hadde passet perfekt på barnerommet, eller gjesterommet, eller i stuen:) Ja, nesten hvor som helst!

Flott skap til å oppbevare duker, servietter, lys, kakefat.. You name it! I love it! (4000kr)

For ikke å snakke om denne rå fine sofaen! Den hadde vært flott å ha i hallen!

Nydelig skrivebord.. dette snakker for seg selv. (4000kr)

Enda et flott skap..9000kr

Ahhh, hvis vi skulle byttet ut spisestuen skulle jeg virkelig gjort en innsats for å overtale mannen til å gå for en slik!

Sminkebord. Elsker fargen! (3000kr)

Bare lekkert!!

I dag er det årets første loppis for min del, loppeskoene er pusset, og myntene klinger i pungen- jeg er KLAR for å gjøre et realt KUPP! Ønsk meg lykke til!

(Alle bildene er lånt fra finn.no)

4 kommentarer:

Linn`s Lille Lykke sa...

masse fint, det skrive bordet falt veldig i smak. hvem selger det?
klem

Unknown sa...

Veldig mye pent! :) Hvem er det som ønsker å selge så fine møbler???

Klem

Linn`s Lykke♥ sa...

Søkte bare vilkårlig på Finn, ingen jeg kjenner. Her er kontakt info til selger av skrivebordet:
shabbychicas.blogspot.com
0046 76 1123 744

Det er bare så flott!

Chic - Romantique sa...

Her var det mye lekkert, skulle gjerne hatt alt!