onsdag 21. april 2010

Takkekort

Da er dåps takkekortene endelig sendt ut!
Jeg endte tilslutt med å bestille de fra Eurofoto. Det var der jeg bestillte innbydelsene også. Det skulle egentlig være et mappekort, men jeg har nok gått inn på feil når jeg skulle bestille de, så de ser ut som fotokort. Pytt pytt..


En tankefull liten frøken, som var veldig fornøyd med dåpsdagen ♥


Dåpskjolen er det mormoren til Lille-Gull som strikket til min kusine for 22 år siden, koselig at den kunne gå i arv!

Skulle ønske jeg hadde sett de fine innbydelsene som Katrine som har bloggen Katrines interiør før jeg bestilte mine. Kortet er formet som en bleie, og alle innbydelsene hadde fotavtrykket til babyen på ♥ Fiineste og mest kreative innbydelsen jeg noen gang har sett!

1 kommentar:

Cecilie sa...

Så nydelig kjole da! Du har så koselig blogg, at jeg ønsker å gi deg en award - den ligger til deg i bloggen min :)