søndag 1. august 2010

Trekning av Give Away!

Vi gjorde det på den gammeldagse metoden, jeg skrev ned alle nr (de påmeldte fikk et nr etter rekkefølgen i kommentarfeltet) på en lapp, brettet de sammen, og Lille-Gull fikk det ærefulle oppdraget og trekke 2 heldige vinnere av flotte gaver fra FLORENCE!!




Og de heldige vinnerne er:

36 Runarlauritzen79 &
8 Marita (ThorsenM@hotmail.com)

GRATULERER!!

Runarlauritzen har ikke lagt igjen mailaddressen sin i kommentarfeltet, så hvis jeg ikke hører fra deg iløpet av en uke, så trekker jeg en ny vinner.. Gi lyd fra deg:-)

Jeg sender deg en mail Marita, slik at jeg får postadressen din!

Tusen takk alle sammen for kjempe hyggelige kommentarer, det er veldig gøy å høre at andre blir inspirert av bloggen min!!

1 kommentar:

runarlauritzen79 sa...

Hei:)
Tusen takk for det:):)
Nå ble jeg veldig glad:)!

Min mail adresse er:
runarlauritzen79@hotmail.com

Adressen min er:
Runar Lauritzen
Prestmoen 6b
2040 Kløfta
:)