torsdag 12. mai 2011

Denne ukens prosjekt

Jeg har begynt på et nytt pusse / male prosjekt, nemlig denne sjenken! Jeg kan rett og slett ikke få nok av disse gamle fine sjenkene! Men dette blir nok min siste.. begynner å bli ganske lei av å male! Apropo, vi har en garasje som også skal males nå i vår, så jeg tror jeg trenger en liten pause før den tid!




Kan dere tippe hvilken farge jeg skal male denne da??





Per i dag har jeg grunnet med to strøk, så selve malingen gjenstår. Utskjæringene kom veldig godt frem bare ved å grunne den, så jeg gleder meg veldig til den blir ferdig og jeg kan få den i hus!




***




Et lite tips til småbarns foreldre!


Fotoalbum med plastlommer, som barnet kan få bla i selv, med bilder av seg selv fra baby til i dag og bilder av foreldre, besteforeldre, venner, dyr etc.


Min datter synes det er veldig stas med sitt eget fotoalbum, blar og peker og forteller hvem alle er!



Dette albumet oppbevares i "lekeskuffen" og er alltid tilgjengelig.



Vi nærmer oss helg igjen, og det er deilig! I Linn`s Lykke heimen har vi planer om å få gjort litt ute i hagen og på garasjen, som sakte men sikkert begynner å ta form:-)

Hvilke planer har dere i helgen?


2 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Smart med eget album til barna!

Gleder meg til å se skjenken ferdig, ser for meg at den blir veldig flott, det var så mange fine utskjæringer på den!

Ønsker deg en fin kveld videre!

Anonym sa...

Du er GAL som har malt den nydelige sjenken!!
Den ble flott, men du så mye penere den var orginalt.