mandag 9. mai 2011

Sølvrammer fra New Dehli

Helgen har vært helt nydelig, virkelig smak av sommer! Og det er godt å tenke på at vi har mange slike dager foran oss! Jeg kjenner at energien strømmer på, og jeg rekker bare halvparten av det jeg har lyst til!



***



I forrige uke var jeg i New Dehli India i forbindelse med jobb. Hotellet vårt lå vegg i vegg med et stort kjøpesenter.. Ho ho! Det ble litt tid til shopping kvelden før vi reiste hjem, og jeg fant den fiineste interiørbutikken! For en lykke! Men.. ikke så mye av det jeg hadde lyst på som passet i kofferten min. Men jeg fikk med meg noen fine sølvrammer!



Og jeg elsker sølvrammer!






(Må få fremkalt noen fine bilder og sette i rammene.. he he, det skal ikke stå slik!)

***


I helgen har vi vært flinke og fått gjort masse hjemme! Mannen har lagt gulv i annen etasje på garasjen og jeg har tatt vårrengjøringen, vasket vinduer, malt listene i stuen, ommøblert gjesterommet, strøket bunadskjorter og et "nytt" møbel har fått en puss, malingen gjenstår! Bilder kommer!



Vi har gått lang tur (8 km!), spist is, lekt ute og grillet:-)


Det er deilig med vår!




***




Mimrer litt tilbake til den flotte påsken vi hadde på hytta! Første påsken på mange år uten ski på beina. Men vi hadde mange fine turer til fots!





Ha en fin uke alle sammen!


1 kommentar:

mammaKine sa...

Sol og varme er herlig! Ha en fin dag, klem fra Kine :-)