mandag 15. august 2011

Bli med på boligstyling!

I forrige uke stylet jeg et hus som snart kommer for salg.

Har dere lyst til å se hvordan det ble?


Dette soverommet var grønt.. inntil i forrige uke. Har desverre ikke bilder,

eller kanskje jeg skal si heldigvis!


Soverom 1



Soverom 1, fra en annen vinkel.


Soverom 2


Gjesterom / kontor


Gjesterom / kontor

Jeg skal vise dere flere bilder senere, men nå er det straks natta for min del.. jeg skal opp tidlig (05.50) i morgen, for å være i Sarps klokken 9.

So long<3


3 kommentarer:

Unknown sa...

Oj, for en forskjell!!
Så flink du er;))
Artig jobb da ♥
Håper det hjalp på salget;)

Klem Line

Fru Andersen sa...

Så fint det ble! Egentlig litt rart at det ikke skal så mye mer til før hele inntrykket av rommene er helt annerledes!

Ha en fin dag videre!

PS: Flotte utemøbler dere hadde kjøpt!

Monica sa...

Hei på deg.
Artig med før og etter bilder. Virkelig stor foskjell, så flink du har vært. Kjekk jobb ;)
Ønsker deg en riktig fin onsdag!