fredag 5. august 2011

Meierikasse



Lenge har jeg sett etter slike meierikasser på loppemarked blant annet, men uten hell..
så lykken var stor da jeg fikk en tekstmelding hvor det stod:


"Hei Linn! Eg e på **** og ha våre å plukka kassa kun med tanke på deg! ;-) Ha du lyst på??"
Er hun ikke søt <3


En av kassene har jeg i spisestuen, den oppbevarer jeg barnebøker i. Lille gull er helt frelst på bøker om dagen!


"Lese meeer!!"


Jeg har et spørsmål til dere som har litt blogg erfaring..


 
Jeg skulle gjerne oppgradert siden min, men vet ikke hvordan jeg gjør det. Jeg synes de valgene blogger gir er litt kjedelige.. Er det noen der ute som kan hjelpe meg?
Jeg har også problemer med å få lagt inn kommentarer hos andre bloggere, først blir jeg bedt om å logge inn, men når jeg har gjort det, er jeg fortsatt ikke innlogget.. Rart altså! Det har vært slik en god stund nå, og det er kjempe irriterende. Jeg har jo så lyst til å legge igjen en hilsen hos dere andre også, uten å være anonym!

Noen som kjenner til dette problemet, eventuelt hvordan jeg får løst det??

Ha en fantastisk fredag <3

6 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flott kasse!! :D


Jeg har den gamle malen til blogger - man kan fortsatt velge den under instillinger - og jeg synes den gir flere valgmuligheter, i alle fall i forhold til størrelse/bredde.

Ang kommentering: Når man har det sånn som vi to har det, med kommentering i eget bilde går det fint, men hos de som ikke har det lar du være å logge inn og velger heller å kommentere som "Navn/Nettadresse" og fyller inn nettopp det. Da går det! ;) Tungvint, men kjappere enn å prøve å logge inn, som ikke går. ;P

Hasigamas mamma sa...

Heisann!
Kjempefin kasse! Er så dekorativt å samle småting i sånne :)
Når det gjelder kommentering så kan du fjerne haken på "forbli pålogget". Det hjalp i alle fall meg da jeg hadde det samme problemet!
Klem
Lise

Myke minutter sa...

Lekker kasse, sånn ville jeg gjerne hatt også! Mht blogghjelp, så har jeg funnet ut en del på egen hånd, men vet ikke om jeg er så flink til å forklare :) Et av de nettstedene jeg har funnet en del info på, er http://blogger-hjelp.blogspot.com der Jorid forklarer en del. Lykke til og ha en riktig god helg!! :)

Lene sa...

Er ute etter flere slike kasser jeg også, men jammen ikke lett å få tak i nei. Når det gjelder det med å legge inn kommentarer hadde jeg det sammen problemet, men da jeg byttet nettleser til Google Chrome gikk det bra. Ikke spør hvorfor....

Linn`s Lille Lykke sa...

Bare å fjerne forbli pålogget, akkurat sliti med det problemet selv. Ble lekkert med meierikassen og passet veldig godt under bordet der :)
Klem fra Linn

Heidi sa...

Så flott du har det:-) første gang jeg titter på bloggen din, men det skal jeg gjøre mere ;-) hvilken farge har du på veggen på dette innlegget? Hilsen heidi