tirsdag 17. november 2009

Helsestasjonen og garasjebygging

I dag skal Lille-Gull og jeg på helsestasjonen på 4 ukers kontroll! Jeg er spent på hvor mye hun har lagt på seg! Jeg skal også spørre helsesøster hva de anbefaler når det gjelder vaksinering av spedbarn. Mannen og jeg har vaksinert oss, men vet ikke helt om jeg har lyst til å gi Lille-Gull influensa vaksine..
Etter vi har vært på helsestasjonen skal vi besøke oldemor på Jevnaker, hun gleder seg veldig til å se Aurora Isabelle! Tenk, hun ble oldemor til 2 stk på en dag! For en lykke! Kusinen min fødte en nydelig liten gutt, i nabofødestuen, samtidig som meg!

I helgen som var fikk vi nesten ferdig taket på garsjen, mannen fikk god hjelp av svigerfar og noen kamerater, så nå slipper vi hvertfall å måke snø av bilen gjennom vinteren! Til våren igjen er planen at garasjen skal være helt ferdig! Kanskje blir det stein i innkjøringen også:-)




Ingen kommentarer: