søndag 6. desember 2009

Andre søndag i advent

Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede
De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede


I dag har det vært bakedag hos Linn`s Lykke♥ Vi har laget kransekake topper og Sarah Bernard topper! De var kjempe gode om jeg så skal si det selv..og nesten ingen kalorier! Hoho!!

Også har jeg begynt å pakke inn litt julegaver, tenk så koselig om jeg hadde hatt et tre og lagt de under! Men vi får vel vente en ukes tid til før jeg drar edelgrana i hus!
Nostalgisk julepapir fra panduro


Nå er det filmkveld med mannen, som har leid romantisk drama; "The proposal" med Ryan Reynolds og Sandra Bullock, til ære for meg (vi velger annen hver gang)!
Ønsker alle som er innom bloggen en riktig fin søndags kveld

Ingen kommentarer: