lørdag 12. desember 2009

Julebord

Jeg har så lyst på en stor hvit julenisse i gangen, men har bare funnet røde.. Er det noen som har tips? Den bør være hvertfall 80-100cm høy!

Jeg har lenge visst at det er den 12 vi skal på julebord med jobben min, men plutselig i går begynnte jeg å tenke på antrekket! Egentlig har jeg hatt god tid til å finne ut av dette, men det har gått helt i glemmeboken. Jeg fikk låne en kjempe fin kjole av mamma (hun har faktisk veldig god smak!), men følte kanskje at den var litt for "casual"; jentene på jobben min er litt av noen jåle-jenter!! Og jeg vil heller være litt over-dressed enn under-dressed.. så det endte med en sort kjole jeg kjøpte når jeg bodde i USA for 5 år siden (for da veide jeg det samme som jeg gjør nå; dvs litt for mye!)
Mormor skal være barnevakt i kveld, tror hun gru-gleder seg litt, men tenker det kommer til å gå kjempe bra!

Nå har jeg nettopp hatt kaffe besøk av min kjære nabo, som forøvrig er akkurat ferdig utdannet som jordmor; Gratulerer!! Det var veldig koselig!
Ønsker alle som er innom en fortsatt fin lørdag- bare 12 dager igjen til julaften!

Ingen kommentarer: