fredag 26. februar 2010

Forberedelser til dåpen

Jeg er opptatt med å forberede dåp om dagen. Søndag 14.mars skal Lille-Gull døpes, og det er litt som skal ordnes til den store dagen!
Jeg har delvis laget innbydelsekortet selv, dvs. jeg bestilte fotokort fra Eurofoto, og brukte dobbeltsidige limputer
og limte på innbydelsen på baksiden.
Slik ser de ut!

Jeg har laget en sjekk liste for meg selv så jeg ikke skal glemme noe.

Dette er allerede i boks!
- Avtale dag i kirken
- Leie lokale for selskap
- Skrive gjesteliste
- Lage & sende innbydelser
- Ordne med dåpskjolen (delvis ok)
- Ordne med blomster (delvis ok)
- Bestemme meg for bordpynt og dekking
- Kjøpe servietter & lys
- Bestemme mat
- Skrive "kake-liste"



Dette gjenstår å gjøre:
- Bestille mat (begynner å haste-skal prøve å få gjort det dag!)
- Sjekke at bunaden passer (Hoho!!)
- Bordplassering

Jeg blir veldig takknemlig hvis noen der ute i blogglandia har noen tips til meg!
Ha en deilig fredag alle sammen:)


Ingen kommentarer: