tirsdag 2. mars 2010

Fysen på noe godt??

..jeg også! Dette er både SUNTog veldig GODT!


Under fødselen sendte jeg mannen i kantina for å se om de hadde noe snacks, han kom tilbake med eplebiter med kanel og sukker på.. HallO??!
Jeg spurte etter noe S.N.A.C.K.S.. i form av sjokolade eller lakris
eller hva som helst!!
Jeg lå tross alt å fødte hans barn her!! Men det var faktisk kjempe godt!!
Og mannen måtte ut å hente mer..og mer..
(har jeg nevnt at fødselen varte i 18 laange timer?)
..og enda mer!!
Og nå har jeg altså blitt hektet! Men det er jo ikke det verste å bli hektet på da!

Tenkte bare å dele denne fantastiske sunne snacksen med dere andre!
Ha en fin kveld, nå er det straks Frustrerte Fruer:)

2 kommentarer:

Wolverinne sa...

hahahah, må le litt her nå ja:p kan tenke meg reaksjonen din da han kom opp igjen med det:p "ubrukelige mannfolk" ahhahah!!!! men godt det kom en positiv overraskelse ut av det da, og en sunnere vane ikke minst;)

Anonym sa...

Tusen takk for tipset! Jeg er selv hekta nå;)
Og takk for en fin blogg.
Klem Unni