søndag 23. mai 2010

Englebarn..

I dag har vi feiret 1 års bursdagen til mitt nydelige gudbarn ♥J♥.
Tenk at det har gått et helt år allerede..
det er litt vemodig å tenke på hvor fort tiden går.
Man må bare nyte hver eneste dag, og være tilstede i øyeblikkene!

Tenk bare hvor heldige vi er som har så fantastiske ordninger for fødsel/barselpermisjon!
En helt unik mulighet til å oppleve alt som skjer med den lille!

Jeg er veldig takknemlig som har fått denne muligheten!

Jeg måtte selvfølgelig prøve kjolen på Aurora Isabelle.. hun var litt opptatt med noen klosser, og hadde ikke tid til å se på fotografen!

Bursdagspresangen fra oss var denne nydelige håndlagde kjolen, som Susanne med bloggen Min stil har laget! Hun er så utrolig kreativ og flink- bloggen hennes er virkelig verdt et besøk!
Jeg fikk velge bilde selv, og syntes dette bilde med teksten englebarn på passet veldig bra til bursdagsbarnet!

Vi har kost oss med pølser og masse deilige kaker, og er nå klar for en liten ettermiddagshvil.. hele familien:) Hoho!!

I morgen ser vi frem til enda en fridag, det er deilig!

Ingen kommentarer: