fredag 14. mai 2010

Nydelig skuvseng - anno 1960

I morgen skal mannen og jeg på innflyttningsfest til et vennepar,
hele 50 gjester er invitert, og nesten alle kommer!
Det kommer til å bli så gøy, og vi gleder oss masse!
Store telt er satt opp i hagen, og vi kommer til å ha det helt fantastisk uavhenging av været! (Oppholdsvær hadde ikke vært å forrakte..)

Lille-Gull skal sove hos farfar & bestemor, og det blir første natten hun skal sove borte.. jeg kjenner jeg gru-gleder meg litt!
Men jeg er sikker på at det kommer til å gå veldig bra!

Farfar & bestemor gleder seg veldig!
For anledningen har bestemor pusset opp en gammel skuvseng som hun hadde når hun var liten, det sies at den er over 50 år gammel.

Jeg synes den ble helt nydelig, med rosa krone til ei lita prinsesse!

Veldig koselig å se at de gleder seg så til å ha henne, da er det så mye lettere og kunne slappe av og kose seg uten dårlig samvittighet.
For prinsessa våres er i de beste hender, det er det ingen tvil om!

Ønsker alle som er innom en riktig god helg!

3 kommentarer:

Lille Persille sa...

Kjempesøt skuvseng! Kan tenke meg lillefrøkenen er i gode hender (de har jo tross alt gjort dette før;)

Kos dere på fest!

Fru Andersen sa...

Nydelig seng til lille prinsessen! Så kjekt med ting nye generasjoner kan ta i bruk.

Hørtes ut som en kjekk fest dere skal på, alltid litt "rart" å levere fra seg de små, men godt for mor og far å få litt felles tid sammen med venner!

Ha en flott kveld!

Anonym sa...

Fantastisk skjønn seng! Her kommer hun nok til å sove godt. :)

God helg, og kos dere på fest!
Pernille