søndag 20. desember 2009

4 dager igjen til jul!

Så var atter en kjempe koselig helg over-og det er fjerde søndag i advent allerede! Jeg hadde håpet å få gjort så mye mer, men det får vente til i morgen..
Fredag hadde vi koselig middags besøk av et vennepar, og på lørdag tok vi en dagstur til Sverige (Lille-Gull sin første utenlands tur!), og i dag har vi vært på handletur med tante Jeanette og hatt hyggelig besøk av en kollega/god venninne og barna hennes! Lille-Gull fikk så fine gaver!
Her er Jesper & Sofie med Aurora Isabelle


Mannen har ordnet juletre i dag og jeg kan nesten ikke vente med å pynte det.. men det måtte visst stå en dag i boden først.. så i morgen skal jeg endelig få pynte det! Gjett om jeg gleder meg! Jeg har fortsatt ikke funnet en stor hvit nisse som jeg har vært på utkikk etter en stund.. Men i morgen tenkte jeg å ta meg en tur på Hadeland Glassverk og se om de har det der i julehuset. Noen tipset meg om plantasjen, men der hadde de allerede startet salg på julevarer så det var dessverre tomt! Typisk!!
Ny juletrefot trenger jeg visst også..

I dag har vi tent det fjerde lyset i adventsstaken, og det er bare 4 dager igjen til julaften! Og Aurora Isabelle er 2 måneder i dag!
Vi tenner fire lys i kveld og lar dem brenne ned
For lengsel, glede, håp og fred, men mest allikevel for fred
på denne lille jord, hvor menneskene bor

Nå skal mannen & jeg kose oss med godteri & film, ha en fin søndag kveld!

Ingen kommentarer: