tirsdag 15. desember 2009

For en lykke!

Åhh..det SNØR det SNØR tiddelibom-ja det er det det gjør tidelibom!! Da blir det hvit jul alikevel-for en lykke!
I dag har vært en kjempe fin dag; den startet med at Lille-Gull og jeg sov til kl 09.30, så fikk vi besøk av to gode venninner på lunch, etterfulgt av en lang trilletur og litt shopping!


Når mannen kom hjem fra jobb hadde han kjørt innom å hentet et salongbord jeg bestilte for flere måneder siden (og det ble så fint-men nå fikk jeg lyst på ny sofa også..huff). I kveld har jeg hatt tid til å scrappe i baby albumet også, det er så morro, men det tar veldig lang tid, så jeg er glad det ikke er så veldig mange sider igjen! Men gøy å lage et litt fint første album til gullet da!
I morgen får vi besøk av to av mine søskenbarn, og tremenningen til Lille-Gull; Andreas, som er født på samme dag som Aurora Isabelle. Det skal bli koselig!

Ingen kommentarer: