onsdag 9. desember 2009

Juleshopping i Arendal

Lille-Gull og jeg bråbestemte oss på mandag og ble med mannen til Arendal. Mens han jobbet, koste vi jentene oss med laang frokost på hotellet, trilletur i koselig Arendal sentrum og julegaveshopping!! Nå har jeg faktisk bare et par gaver igjen-også er jeg finito! Herlig! Det er vel og merke de to vanskeligste igjen da.. men jeg har fortsatt 14 dager igjen på meg!
Vi har også fått postet årets julekort, så da bør de komme frem før jul!
I Arendal var det +8 grader og ikke snø i det hele tatt, så selv om gatene var pyntet med julebelysning manglet julestemningen desverre..


Det som er så kjekt nå som jeg har permisjon er at vi kan være med mannen når han er på jobb reiser, så vi får jo sett en del av Norges byer-også er det jo mye hyggeligere å være sammen, og kose seg på hotell, enn å være alene og savne den andre!
Bare så det er sagt så har vi hus alarm!! Og mye av inventaret er fra loppis! Hoho!!

Ingen kommentarer: