fredag 15. januar 2010

Lamper til soverommet

Fredag er den herligste dagen i uken synes jeg, selv når man har permisjon og går hjemme. Da skulle man kanskje tro at dagene gikk litt i hverandre, og at alle dager er like, men det synes jeg absolutt ikke. Alle er på en måte så mye lettere til sinns og blidere på fredager. Fredag for oss betyr HYGGE, da pleier mannen å komme litt tidligere hjem fra jobb, så handler vi mat til helgen sammen, og lager middagen sammen med et glass vin til! Så er det klart for gullrekka og fredagskos! LYKKE!

Nå har sengen vår kommet, og vi skal prøve å få hentet den iløpet av helgen. Jeg har fortsatt ikke funnet nattbord og hodegavl, det blir neste ukes prosjekt!
Men her er det bilder av de nattbordslampene jeg kunne tenke meg.

Jeg tenkte først på den med hvit skjerm, da hvitt alltid tiltrekker meg. Men så tenkte jeg at siden rommet er hvitt (lys antikk), og sengeteppet og rullegardinene er lys beige, kanskje det hadde vært fint å ta igjen det lys beige i lampeskjermene?? Dessuten bare elsker jeg den ekslusive looken på sokkelen på den med beige lampeskjerm! Går nok for den:)

Men nå først skal Lille-Gull og jeg trille en tur ned til byen og spise lunch med en kollega, det blir koselig:) Riktig god helg til alle sammen!

1 kommentar:

Tomines hjem sa...

Hei blomst.. endelig kan jeg legge igjen hilsen til deg.. Flott at teppet falt i smak.. ønsker dere en fiiiin fredag, håper vi sees snart.. siste helg med tømming av huset for oss.. men neste fredag!!! daaa blir det kos da... stor klem ..