torsdag 21. januar 2010

Vive La Difference♥

Jeg synes Odd Molly har kommet med en utrolig flott vår kolleksjon i år, her er et lite utvalg av mine favoritter!





Foto: Odd Molly

Er det ikke delikat? Jeg elsker disse fargene. Desverre kler jeg ikke så godt lyse blått, det er veldig synd, for det er en helt nydelig farge!
Jeg skal hvertfall anskaffe meg en av disse nyhetene allerede i dag! Det får bli en før-bursdagspresang til meg selv:)

I kveld er vi 4 jenter som skal ha venninnekveld, det gleder jeg meg veldig til! Det blir så altfor sjelden at man klarer å samles, bare oss jentene og drikke litt vin sammen. Men nå har vi klart det. Og vi skal hygge oss som bare vi 4 kan;)
Ha en fin dag alle sammen, nå er det snart helg..igjen!!

3 kommentarer:

Johanne sa...

Hei. Veldig koselig blogg du har laget Linn. Jeg holder på å se på hus med kjæresten min for tiden, så nå føler jeg meg inspirert :-) Og så har du fått en veldig søt liten jente. Lykke til videre. Klem fra Johanne

Linn`s Lykke♥ sa...

Hei Hei!
Tusen takk for kjempe koselig melding:) Så gøy at du blir inspirert..av meg!! Moro å være på husjakt da-masse lykke til! Håper dere finner drømmehuset! Hvor kikker dere forresten?

Johanne sa...

Ja det er spennende tider. Jeg venter på å få vite hvor jeg får turnusplass, men får jeg det som jeg vil så blir det Gjøvik nå i første omgang. Det blir nok ikke Gjøvik for godt, så vi får vel vente litt til med drømmehuset til vi vet hvor vi ender opp:) Hvor har dere kjøpt hus da? Ser veldig koselig ut!!