tirsdag 5. januar 2010

Nytt år-nye muligheter!

Godt nyttår alle sammen!
Til helgen skal jeg rydde bort julen her hjemme, litt trist egentlig da julen er min favoritt høytid, men det skal bli litt godt også. For de som lurer så fikk jeg til slutt tak i en stor julenisse, de hadde en kjempe fin nisse med pels kåpe i julehuset på Hadeland Glassverk. Og det beste av alt, den var til 50%!! Kupp!!
Men nå er det et helt år til neste gang han skal frem..

Jeg har egentlig sluttet med nyttårs fortsetter, men i år har jeg bestemt meg for å ha et alikevel, og det er at jeg skal bli enda litt mer miljøbevisst. Hadde en litt morsom episode i forhold til dette i går. Jeg var å handlet mat på kiwi, og hadde handlet ganske mye. Gutten i kassa spurte om jeg ville ha poser, og jeg takket høflig nei (fordi jeg hadde med meg sånne fine handlenett som er miljøvennlige, og dessuten kan de brukes mange ganger)Jeg så at han i kassa smilte litt, og han lurte sikkert et lite øyeblikk på hvordan jeg skulle få med meg alle varene ut i bilen!
Og når han så handlenettene mine tenkte han nok at jeg var skikkelig gnien og ikke ville betale en krone for posen hans! Hoho!!

Nå skal jeg prøve å få tatt litt bilder av sengen vår mens det fortsatt er godt lys, og legge den ut på finn.no. Mannen og jeg har nemlig kjøpt oss ny rammemadrass, og den er leveringsklar innen et par uker. Så da er det ut med den gamle. Men jeg er egentlig mest happy med de nye nattbordslampene! Thihi!! Men vi trenger nattbord også, så det er neste prosjekt. Desverre er det alt for kaldt til å ta med Lille-Gull ut nå, så nattbord får bare vente litt til.

I kveld skal vi på kino og se Luftslottet som sprengtes, har hørt fra flere at den er vel så bra som de to foregående filmene, så det gleder vi oss til!
GO LISBETH! GO LISBETH!

Ingen kommentarer: