tirsdag 26. januar 2010

Vår i luften

Nå er januar måned snart forbi, og det er "bare" 4 måneder igjen til pinse! Det er helt utrolig hvor fort tiden går!

Teller du år blir livet kort,
teller du dager, går livet fort,
teller du timer, varer livet en stund,
men lengst varer livet om du nyter hvert sekund.


Her er et bilde fra verandaen pinsen 2009.

Pinsen 2009 var helt fantastisk her på østlandet, solen varmet og det var deilig å være ute! Jeg liker egentlig alle våre fire årstider, men er definitivt et sommer menneske! Jeg er i mitt ess når solen varmer på kroppen! Jeg synes vinteren har sin sjarm, når snøen fortsatt er hvit og det ikke er altfor kaldt ute.. men nå er det snart påske og vår i luften! Og ikke minst; LOPPESESONGEN begynner!! De to siste årene har mannen og jeg reist til Thailand i påsken, men i år blir vi hjemme. Håper vi får mulighet til å besøke farfar og bestemeor til Lille-Gull på hytta! Det er kos:)
Jeg har fått en utfordring, denne kommer jeg tilbake til snart!

Ingen kommentarer: