tirsdag 2. februar 2010

Gjesterom med en touch romantikk!

Her kommer bilder fra gjesterommet i 1 etg. Dette rommet er vis-a-vis gjestebadet (som jeg viste bilder fra i går).


Foto: Linn`s-Lykke
Sengeteppe og sengetøy fra Florence. Rosa pynteputer fra Kid Interiør.


Foto: Linn`s-Lykke
Tekopper fra Indiska, og spisebrikke fra Himla.


Foto: Linn`s-Lykke
"Carpe Diem" fra Panduro.


Foto: Linn`s-Lykke
Ramme med tekst fra Molly & Molly.


Foto: Linn`s-Lykke
Sand fra Thailand!


Foto: Linn`s-Lykke
Sand fra Mexico & Bali:)


Foto: Linn`s-Lykke

Nå får jeg besøk av ei venninne fra Oslo, som jeg ser så altfor sjelden. Det skal bli så utrolig koselig å se henne igjen! Også er hun gravid:)
Jeg gleder meg til å høre om ALT!!
Jeg har mekket sammen min berømte kyllingsalat som vi kan kose oss med! Fortsatt fin dag!

Ingen kommentarer: