lørdag 6. februar 2010

Nye gardiner!

Jeg kjøpte gardiner til spisestuen i går som jeg har ønsket meg leeenge, og brukte hele kvelden i går på å stryke de og henge de opp:) Fikk masse hjelp av mannen -snille snille:)
Jeg er såå fornøyd med resultatet!!
Føler at spisestuen nå har fått et skikkelig facelift!
Foto: Linn`s-Lykke
Gardinene er fra Miljøgården.

Foto: Linn`s-Lykke
De flotte vår tulipanene jeg fikk av ei venninne tidligere i uken begynner desverre og henge litt med hodet!

Foto: Linn`s-Lykke
Disse turtelduene er egentlig ikke helt meg.. Men jeg fikk de av mamma, og hun sa at hun bare MÅTTE kjøpe de til meg fordi de minte henne om meg og mannen! ♥smelt♥ Er hun ikke skjønn!

Ønsker alle en fin-fin lørdag:)

2 kommentarer:

Mette sa...

Så fint det ble, de var kjempe søte og kledde den lekre spisestuen deres:) Håper alt er bra med dere og at vi får anledning til å treffes snart:) Miss ya....kos:)

Anonym sa...

Nydelige gardiner!! Ser at du skrev de var fra miljøgården, men jeg finner de ikke noen steder. Vet du om de kan kjøpes på nett? Venter spent på svar, for jeg har såå lyst på slike gardiner :)) kjempefin blogg du har! Ivrig følger:$
Hilsen Janne