fredag 12. februar 2010

En litt trist dag..

Fredag.. igjen! Nok en dag med sol og påskestemning, til tross for -11 grader, men det liker vi:) Merker at dagene så smått begynner å bli lengre, det er deilig det! I helgen er det først og fremst vi mammaene som skal feires-da er det morsdag! Min første morsdag!!. Hoho!!
Foto: Linn`s-Lykke

I dag er egentlig en litt trist dag..
I dag er det ett år siden håpet var ute, han tok sitt siste åndedrag, ga en aller siste klem og ble med englene opp til himmelen. Tre barn måtte ta farvel med pappan sin, en kone måtte ta farvel med mannen sin, og mange mange måtte ta farvel med en kjær venn. Du er i tankene mine i dag Kari-Beate! Men som du selv sier; livet må gå videre. Vi vet at det sitter en engel der oppe som følger med jenta si!

"Livet er for kort til å våkne opp med savn og å være sint.
Så, elsk menneskene som behandler deg rettferdig.
Glem de som ikke gjør..
Tro på at alt som skjer har en mening.
Hvis du får en ny sjanse, grip den med begge hendene.
Hvis det endrer livet ditt, tillat det.
Ingen sa at livet ville være enkelt å leve, de bare lovte det skulle være verdt det!"

-Ukjent-

Uff, dette ble et litt trist innlegg-men av og til har man jo sånne triste dager også. Jeg skal tørke tårer og prøve å glede meg over de små ting, sånn som at det er helg! Og vår lille familie skal være masse sammen:)
Men først skal vi på besøk til ei venninne!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så utrolig pene ord vennen min :-) Måtte tørke noen tårer jeg nå. Setter veldig pris på venner som deg! Uten dere hadde året blitt enda tøffere å komme gjennom.

Glad i deg

Klem KB