søndag 21. februar 2010

Tidsklemme fenomenet

..dere kjenner sikkert til det alle sammen, den berømte -tidsklemmen!
Hvor blir det av dagene??

Herremin..det er allerede 4 måneder siden Lille-Gull kom til verden, og gjorde mamma`n og pappa`n sin til verdens lykkeligste♥
Selv om det egentlig er "bare" 4 måneder siden, husker jeg nesten ikke hva jeg fylte dagene mine med tidligere; bortsett fra jobb, selvfølgelig. Man hadde jo tid til og trene, kaffelere med venninner (mye oftere, eller hadde jeg egentlig det?!), shopping..ja,,også var det det med hukommelsen da!

Men nå er det Gull som står øverst på prioriteringslisten til enhver tid, og det er jo sånn det skal være! Jeg hadde virkelig, aldri i verden trodd at livet skulle endre seg så dramatisk etter at man fikk barn. Men det har det!!
Jeg føler meg som verdens heldigste:)Dette er Linn`s Store Lykke♥
Nå skal det nevnes at vårt Lille-Gull er et prakteksemplar av de sjeldne!
(He he- har vi ikke alle det!)
Helt siden uke 2, har hun sovet (hold dere fast..) HELE natten gjennom (jeg lyver ikke!) Per dags dato har vi (hverken jeg eller mannen) hatt en`våkennatt (trodde ikke det var mulig)
Som dere sikkert skjønner er vi meget klar over hvor heldige vi er, vi hadde nok begge forberedt oss på at det skulle bli mye tøffere å bli foreldre.

En fremmed mann kom bort til oss på butikken i dag, og kikket på Lille-Gull, og sa; dere må kose dere med henne hver eneste dag, ikke gå og gled dere til de begynner og stabbe og gå, den tiden kommer fort nok alikevel. Og han har så rett så rett. Kloke mannen:)

I dag har vi vært på besøk hos Andreas som er tremenningen til Aurora Isabelle, det er 2 måneder siden sist de møttes, og det var morro å se hvor mye de hadde vokst siden sist!

Hanne (mamma`n til Andreas hadde lagd nydelig hjemmelaget is, som jeg fikk med meg oppskriften på-den skal testes snarest vet jeg!!)

Men nå skal jeg lage ostekake, i morgen er det nemlig voksen-bursdag i Linn`s Store Lykke heimen!

Ingen kommentarer: