tirsdag 23. februar 2010

Et år eldre..

..men jeg fryder meg over at det fortsatt er 2 år til 30:) Hoho!!

Dagen kunne ikke startet bedre.. jeg våknet av det blideste Gullet som lå og pludret for seg selv, og som ga meg det største smilet når jeg tittet oppi sengen hennes- det varmer mammahjerte helt inn til hjerterota det♥
Vi starter alltid dagen med dyne i godstolen, amming og God morgen Norge, mens mannen spiser frokost:) Veldig koselig! Av og til legger vi jentene oss en liten time eller to etter mannen har reist på jobb, men i dag får vi lunch besøk, så da må det ordnes litt! Ikke noe syvsoving i dag..

Jeg fikk en gave allerede i går av mine to skjønne svigerinner; 1 års abonnement på bladet MAMMA!! For en fantastisk flott gave! Den kan jeg nyte godt av i et helt år:) Hoho!
Gleder meg til bursdagsgaven fra mannen, den er jeg spent på!!

Tenk å kunne lage en slik flott kake, skikkelig jente-kake:)
Bildene er lånt fra denne siden Picture on cake.

Ha en fortsatt fin dag, det skal hvertfall jeg:)

Ingen kommentarer: