lørdag 13. februar 2010

Ny heading og fotoredigering

Jeg har prøvd meg litt på et foto redigerings program som heter picnik (link her), det var super enkelt og bruke (mye lettere enn photoshop), jeg lekte meg i flere timer! Har prøvd å lage en ny heading, håper dere liker den!
Fornøyd selv til å være første gangen! Jeg liker spesielt godt soften funksjonen. Det er så gøy å lære noe nytt!!



Som dere også ser har jeg endret litt på blogg navnet, dette fordi en blogger gjorde meg oppmerksom på at vi var to med nesten samme navnet.
Men synes kanskje Linn`s Store Lykke passet enda bedre:)

Her er forresten et bilde av den rotting møbelgruppen jeg har så lyst på!!
Foto: Linn`s-Lykke`s Nokia E71

Er den ikke flott? Ååh.. den hadde vært bærre lækker til sommeren:) Men vi må nok prioritere markiser istedet..

Ønsker alle en fin lørdag, nyt solen:)

Ingen kommentarer: