onsdag 17. februar 2010

...If you can dream it, you can do it... -Florence

Denne uken hadde Florence photoshoot for den nye vår kolleksjonen, og det er mye å glede seg til-for dette var lekkert!
Nydelig stoff kvaliteter og duse, harmoniske og deilige vår/sommer farger! Jeg gleder meg til å booste opp interiøret med disse nydelige produktene!
Noen av bildene ble tatt i Linn`s Store Lykke sitt hjem, og vil bli å se i neste utgave av Maison. Spennende!
Her er noen godbiter du kan kose deg med, inntil varene er å finne hos blant annet Home & Cottage i mars/april.
Foto: Øivind Haug.
Lille-Gull skal tidlig krøkes!

Tomines hjem har passert 200 000 lesere, dette er helt fantastisk-gratulerer så mye:) Tomines hjem feirer dette med Give Away, og den heldige vinneren vil få nydelige vår produkter fra Florence! Alt du trenger å gjøre er å legge inn en kommentar, linken finner du her!

Allerede lille-lørdag i dag! Ei venninne og jeg skal redigere litt bilder, kose seg♥

Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får midtstilt teksten på bloggen??

Ingen kommentarer: