tirsdag 9. mars 2010

Alene hjemme

I dag reiste mannen på jobb til Bodø, og vi jentene
skal være alene hjemme til i morgen kveld..
..selv om vi savner han allerede, har vi masse på tapetet disse to dagene.
Det nærmer seg dåpen med store skritt, og det er fortsatt en del
som er igjen å forberede (jeg måtte jo le litt når mannen spurte om det var noe spesielt som skulle skje til helgen!)

I dag skal vi ha samtale med presten. Siden mannen ikke er hjemme, skal mormor være med oss!
Mannen har kjøpt seg nytt kamera (Canon EOS 40D), og det må jo testes!!
Og bedre motiv enn dette finnes ikke!

Dette er jo et veldig bra kamera, men jeg sliter litt med å lære meg alle funksjonene (hadde jo nettopp lært meg det forrige! Typisk!!)

Når jeg har mine nesten daglige runder rundt i fantastiske blogglandia, blir jeg alltid inspirert og får utrolig mange gode ideer til ting man kan lage og gjøre. Det var jo slik jeg også startet med blogging.
Og jeg går ut fra at når man skriver innlegg og legger ut bilder, så er det jo også for inspirasjon for andre!
Nå som jeg planlegger dåp har jeg fått mange ideer fra andre bloggere,
dere er så utrolig flinke alle sammen!
Dette fine teppe fikk Lille-Gull i barselgave av to av mine gode venninner. Er det ikke flott? Jeg er veldig glad i det, og vet at dette kommer til å følge Lille-Gull hele livet!

Nei, nå skal jeg ut i det nydelige været, masse som skal ordnes i dag!
NB: Det er sesongstart på "Private practice" i kveld, etter "Frustrerte fruer"-Juhuu:)

Jeg har fått 3 nye følgere på bloggen min, det gjør meg så glad! Tusen takk for at dere vil følge meg:)

1 kommentar:

Min stil sa...

Hei. For ei nydelig liten tulle. Og flott teppe hun har fått.
Ang spørsmålet om jeg selger, så er svaret ja. Jeg og en venninne har en liten nettbutikk. Du kan se her:
http://kammerset-narvik.blogspot.com/
Koselig blogg du har foresten. Jeg legger meg som følger jeg også.
Ha en strålende dag videre.
Klæm Susanne