torsdag 18. mars 2010

Dilla på klokker!



Jeg var egentlig ikke klar over det, men når jeg kom hjem med enda en klokke, spurte mannen om jeg hadde fått dilla på klokker! Og det har jeg nok! Her er et lite utvalg av klokkene jeg har i huset!


Vekkeklokke, stasjonsklokke, liten klokke, stor klokke..


Teller du år blir livet kort,
teller du dager, går livet fort,
teller du timer, varer livet en stund,
men lengst varer livet om du nyter hvert sekund


The Sunshine Blog Award

Jeg er så heldig å ha fått en award av Lille persille. Tusen takk, kjempe koselig å høre at man inspirerer andre bloggere:)
Med denne awarden følger denne oppskriften: The sunshine blog award, I awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire other in the blogworld.
The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog
2. Pass the award to 12 bloggers
3. Link the nominees within your post
4. Let them know they received this award by commenting their blog
5. Share the love and link to the person from who you received this award from.

Lille persille hadde valgt ut 4 bloggere å gi denne awarden videre til, da 12 blir litt mange. Jeg velger å gjøre det samme. (Håper ikke dette er bannlyst..)

Jeg ønsker å gi denne awarden videre til:
Susanne hos Min Stil
Silje hos Drømmefabrikken
Christina hos Min lille lykke
Tine hos Tine`s kreative hjørne

6 kommentarer:

Lillan sa...

Heisann:)

takk for fin hilsen hos meg:)

Koselig med kjentfolk her i blogglandia:) Du har en skikkelig fin blogg og et veldig pent hus:)

Titter nok innom igjen. La meg til som følger også jeg:)

Klem fra Lillan
PS: ha en riktig fin helg:)

aase sa...

Hi hi, den klokka fra Jysk har jeg hengt opp to av idag jeg..en hjemme og en i butikken!! Butikken vår er jo i godslageret på en nedlagt jernbanestasjon så den måtte vi jo bare ha!!

Diktet ditt om tid er mitt favorittstempel når det gjelder tekster. I år kommer det i alle konfirmasjonskort jeg lager og selger i butikken!!

Min stil sa...

Heisan du.
Takk for hyggelig kommentar og award. Det varmer :)
Klart jeg kan lage en kjole i str 1 år. Det er rosa du vil ha? Med samme bilde, eller? Kan også bruke bilde av jenta som skal ha den, eller ett annet englebilde hvis du ønsker det.
Hilsen Susanne

Unknown sa...

Hei Linn.
Du har veldig fin blogg.
Klokker er nydelige!!!!
Legger meg til som følger.

Marthe:)

Tessa sa...

Veldig fin blogg du har! Og nydelige klokker :)
Ha en fin helg. Hilsen Therese

Linn`s Lykke♥ sa...

Hei Aase!
Klokken fra Jysk kommer jo virkelig til sin rett i en nedlagt jernbanestasjon!
Veldig fint sitat, og passer jo utmerket til konfirmanter:)