torsdag 11. mars 2010

Et vakkert møbel

Det burde være en lov som sier at alle jenter skal få lov å ha et sminkebord på soverommet, eller i garderoben (for de som er så heldige å ha det). Bare det at det er et flott møbel er grunn nok.

Jeg har endelig fått et etterlengtet sminkebord (Ikea), men jeg mangler en krakk (ser for meg en type pianokrakk). Det må jo være mulig å finne på et loppemarked!

Jeg byttet ut knottene som fulgte med, med disse fine glass knottene. Synes de gjorde seg bedre!


Sminkebordet var en gave fra mannen (!!), jeg elsker det! Det passet også perfekt under skråtaket på soverommet. LYKKE!
Det fulgte t.o.m montering (Hoho!)

Jeg er veldig glad i den fredfulle utsikten fra soverommet. Ingen hus. Ingen biler. Bare fuglekvitter! Trenger jeg å si mer!



Min beste venninne Camilla har bursdag i dag-Gratulerer så mye med dagen vennen:) Ønsker deg & alle andre som er innom en kjempe fin dag!

3 kommentarer:

Lille Persille sa...

Nydelig liten krok du har fått deg der! Har en liten sak til deg inne hos meg:)

Ha en din kveld!

Kathrine sa...

Hei hei og gratulerer med dåpsbarnet:)
Jeg har et lite tips til deg bla angående krakk til sminkebordet. Sleng deg inn på søndagsmarkedet på Grûnerløkka! Mye shit, mye bra, men også en god del bra shit.
Jeg så slik en nydelig krakk med rosemønster i går, men jeg har da fanken ingen steder å ha den. Tror jeg. Førstemann neste søndag;)
- Kathrine P

Caroline Otilie Lindberg sa...

syyyykt fiiiint <3 elsker det!!! akkurat den stilen jeg vil ha :D