tirsdag 23. mars 2010

Pasteller

Jeg simpelten bare ELSKER pasteller! Og nå til våren kommer det MASSE!! Både på interiør fronten og i klesveien- could`nt be more happy:)
De som kjenner meg vet at jeg er veldig svak for ROSA; pudder rosa, gammel rosa, babyrosa.. ja rosa i alle toner egentlig! Hihi!
Jeg prøver alltid å styre unna, siden jeg allerede har mye rosa.
Jeg har prøvd det meste- men faller alltid tilbake.

Her en dag kjøpte jeg meg noen green gate kopper i sommerlige farger-og gjett hva?! De var IKKE rosa!!


Nå skal jeg på 5 måneders kontroll med Lille-Gull, er veldig spent på å se hvor mye hun har vokst siden sist! Men det er også vaksine i dag.. det er godt tante J skal være med oss!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hei hei =)

Kjempe fin blogg du har her, og masse nydelig bilder! Kommer gjerne tilbake hit.

Ta gjerne en titt på giveawayen inne hos meg, gir bort 1års abb. på interiørblad.

Håper dagen er fin.
Klem C.

trudemora sa...

hvor kjøper du greengate??? syntes glassverket har så dårlig utvalg, lite hos homedesign også nå, og stua fjell var helt tomme på lørdag i alle fall...

klemmer trude

Linn`s Lykke♥ sa...

Hei Trude

Jeg kjøpte mine på Homedesign, var 20% på alt, så gjorde litt av et kupp;) Hihi!!