mandag 15. mars 2010

Dåpsdagen

Vi feiret dåpen til Aurora Isabelle i går, og for en fantastisk flott dag! Jeg er kjempe glad og veldig lettet!
Solen skinte, Lille-Gull var så snill og rolig i kirken, men sovnet etterhvert på fanget til pappa (det skjønner jeg godt..gudstjenesten varte i 1 1/2 time!), hyggelig selskap med familie & faddere, nydelig mat (tusen takk for all hjelp svigermor, mamma & tante Kari) og deilige kaker!


Vår lille familie-Linn`s Store Lykke♥


Dåpsbarnet Aurora Isabelle♥skatten til mamma & pappa!





Lille-Gull fikk så utrolige mange fine gaver, tusen takk alle sammen! I tillegg ble hun en holden liten frøken!



Aurora Isabelle`s tante Yvonne har laget denne flotte marsipankaken, flinke konditoren!

2 kommentarer:

Min stil sa...

Hei hei. Nydelige bilder fra dåpen.
Ang kjolen kan jeg lage den i ett år også. Kan kanskje bli litt varm på de varmeste sommerdagene, men dette er helt tynn fleece, og på litt kjøligere sommerdager er den perfekt. Også til barnehagebruk, siden den er lett å vaske.
Bare gi meg ett lite hint, så setter jeg i gang.
:) Susannemeterin

Min stil sa...

He he...
Så kodeordet kom bakom navnet mitt på komentaren ovenfor.
;) Susanne