torsdag 25. mars 2010

Mens man venter..

Da jeg var gravid, fikk jeg en svangerskaps dagbok i gave av min beste venninne. Og jeg er så glad i denne boken!
Jeg har vært ganske flink til å skrive underveis i svangerskapet, og det er jeg kjempe glad for nå i etterkant, for det er helt utrolig hvor fort man glemmer. Hvertfall de små tingene (som for mange er ubetydelig),
men som betyr masse for en selv. For det er jo det en dagbok er; tanker og følelser som er viktig for en!
Når Lille-Gull blir eldre vil hun sikkert synes det er kjempe morsomt å lese i den! Selv om dette er en dagbok, og ganske privat, har jeg her valgt å dele litt med dere!















Flott gavetips til noen man kjenner som er gravid:)

2 kommentarer:

aase sa...

Boka er kjempefin, jeg har bare skrevet noe her og der og det er ikke lurt.....buhu!!

Kjempefin stellekommode hun har!!

ønsker dere en flott påske!! Her blri det fullt hus første del og hyttetur med venner siste del...altså ikke noe "fridager" for mors scrappehobby!! Forresten lekre påskeegg du har laget!! Jeg rakk ikke jeg.....

Unknown sa...

pssst. har en award til deg:)